Możliwości Invoicer Madar / Invoicer Mobile
Fakturowanie
Moduł służy wyłącznie do fakturowania usług bądź towarów bez
rozliczania stanów magazynowych - w oparciu o katalog towarów. Podstawowe cechy tego modułu to:
- możliwość ręcznego wpisywania treści oraz na podstawie katalogu towarów,
- automatyczne przeniesienie do rejestrów VAT,
- współpraca z modułem faktur cyklicznych.
- księgowanie do ewidencji księgowej (ryczałt i KPiR)
Istotną funkcją jest możliwość wystawiania faktur w językach:
- polskim
- angielskim
- niemieckim
- francuskim
Również katalog usług / towarów może zawierać jednocześnie opisy w różnych językach.
Inne dokumenty
Oprócz standardowych faktur istnieje możliwość wystawiania innych dokumetów, w szczególności związanych z obrotem zagranicznym
oraz dokumentów wewnętrznych:
- faktur wewnętrznych,
- faktur eksportowych,
- rachunków
- faktur WDT (wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów),
- faktur ZDT ,
- faktur wewnętrznych WNT (wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów).
- korekt, not korygujcych
- faktura proforma
- oferta
- faktura RR
- import usług
- export usług - invoice NP (nie podlegający opodatkowaniu)
- faktura gdy podatnikiem jest nabywca
- WZ, faktur wewnętrznych
Faktury cykliczne
W przypadku wystawiania faktur tym samym klientom co określony czas, pomocne może być narzędzie,
pozwalające na zaprojektowanie i zaplanowanie terminu wystawienia, kwoty oraz treści wystawianych faktur
dla kontrahentów. Możliwość tę daje funkcja
faktury cykliczne.
Przy projektowaniu faktur cyklicznych określa się
kontrahenta dla jakiego ma być wystawiona faktura,
usługę (towar), który ma być fakturowany, ilość i cena sprzedaży.
Przy wystawianiu faktury dane te przepisują się do listy,
a w fakturach cyklicznych zostaje odnotowany fakt ,,zrealizowania'' - wystawienia faktury VAT,
sygnalizowany poprzez zmianę koloru.
Raport kasowy
W opcji kasy możliwe jest:
- Prowadzenie i wydruk raportu kasowego z możliwością wprowadzania faktur VAT.
- Wystawianie dokumentów: KW, KP.
- Wydruk raportów kasowych.
- Rozliczanie należności.
Niezapłacone
W programie przyjęto system rozliczeń zapłat według kwot wprowadzonych do raportu kasowego lub bankowego. Każda wystawiona i
wprowadzona faktura do systemu jest "niezapłacona" - dopiero wprowadzenie zapłaty za nią powoduje,
że pomniejsza się stan niezapłaconych.
Podgląd niezapłaconych, wystawianie KP i KW możłiwe jest również przez internet poprzez Invoicer Mobile.
Katalog kontrahentów
Katalog kontrahentów jest bazą gromadzącą wszelkie dane (adresowe, kontaktowe, numery telefonów itp.)
na temat firm, instytucji i osób prywatnych, z którymi prowadzona jest korespondencja czy przeprowadzane
są transakcje.
Często zdarza się, że koniecznym staje się wyodrębnienie grup klientów.
W programie zaprojektowane zostały mechanizmy pozwalające na podział bazy kontrahentów:
- Region -
dostępne jest 128 regionów do podziału bazy kontrahentów.
- Akwizytor -
jest najbardziej uniwersalnym narzędziem pozwalającym na podział
i analizę dokumentów oraz wprowadzenie automatyzacji.
- Cechy -
dostępne są 32 cechy do podziału bazy kontrahentów.
Niektóre pola, zawarte w katalogu kontrahentów, mają szczególne znaczenie:
- wyszukiwanie wg pierwszych liter, litera po spacji wyszukuje według drugiego wyrazu
- dodatkowe pole - dodawane na pierwszym miejscu do nazwy, pojawia się na zestawieniach, według niego sortowane; w oficjalnych dokumentach pomijane,
- uwagi - pole tekstowe do wpisywania dodatkowych informacji,
- wyszukiwanie wg NIP oraz dowolnej frazy,
- kontrola podwojenia dopisania NIP - sygnalizowana przy dopisywaniu kontrahenta,
- kontola poprawności wpisania numeru konta bankowego,
- automatyczne adresowanie pism (ew. kopert lub naklejek).
W danych kontrahenta zawarte są również pola wspomagające fakturowanie. Dla każdego kontrahenta
można przypisać
rabat, dostępny kredyt czy stosowany cennik.
Pola te są wykorzystywane głównie podczas fakturowania.
Katalog towarów
Katalog towarów pozwala na grupowanie informacji o sprzedawanych usługach i towarach.
Każdy towar na liście jest opisywany poprzez dwa rodzaje okienek.
- nazwa - zawierające podstawowe dane - nazwa, jednostka miary, stawka VAT,
- wycena - poziomy cen, cenniki dewizowe,
- opis - dodatkowe informacje: wielkość, nazwy angielska i niemiecka,
- obraz - miejsce na dołączone zdjęcie bądź rysunek,
W okienku opisowym istnieje miejsce na wprowadzenie nazwy towaru bądź usługi, drukowanej
na dokuemntach i zestawieniach , a także informacje dodatkowe: dodatkowy index, PKWiU, kod dostawcy, opakowania itp.
W okienku wycena zawarte są dane dotyczące towarów, wykorzystywane przy sprzedaży
z różnymi poziomami cen oraz przy prowadzeniu cennika dewizowego.
Program pozwala na prowadzenie cennika w dewizach oraz automatyczne przeliczanie cen sprzedaży według kursu.
Invoicer umożliwia również importy import katalogu towarów do następujących programów:
Portal invoicer - czyli program w chmurze
Z myślą z tych klientach, którzy chcieliby używać bezpłatnego programu Invoicer bez instalacji na swoim komputerze przygotowujemy portal
invoicer.
Dostępny 24 h na dobę
Wystarczy założyć konto i mieć dostęp do internetu, by wszystkie dane i dokumenty były dostępne każdego dnia i o każdej porze, niezależnie od miejsca pobytu.
Serwis może być wykorzystany do współpracy kilku osób i przedsiębiorstw w ramach jednego konta, na przykład przez biuro rachunkowe i jego klienta.
Całkowicie bezpłatny
Nie ponosicie żadnych kosztów związanych ani z założeniem konta, ani z wprowadzaniem danych i korzystaniem z programu.
Całkowicie za darmo dostępne:
- fakturowanie,
- rejestrowanie wpłat, zaliczek i niezapłaconych,
- prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów rozliczania VAT,
- wystawianie deklaracji.
Bezpieczny i wygodny
Nie tylko dlatego, że dane są przechowywane na dedykowanych serwerach, dane systematycznie backupowane a nazwy użytkowników i haseł szyfrowane przy użyciu SSL.
Również dlatego, że w każdej chwili użytkownik może pobrać dane w celu wykonania kopii bezpieczeństwa, archiwizacji danych i likwidacji konta w serwisie, a także wykorzystania ich w pracy z innymi programami MADAR.
Nowe moduły w Invoicer Mobile 4.0
Program Invoicer Mobile pozwala na fakturowanie on-line, to znaczy na dowolnym urządzeniu, mającym dostęp do internetu, poprzez przeglądarkę możliwe jest wystawienie i wydruk faktury, jej ewidencja, wprowadzenie KP czy sprawdzenie pozycji niezapłaconych.
Nowe moduły dołączone do programu umożliwiają prowadzenie księgowości w formie książki przychodów i rozchodów, rozliczanie VAT oraz wypełnianie i wysyłkę deklaracji.
Rejestry VAT
Automatycznie do rejestrów VAT „wchodzi”
sprzedaż z wystawianych faktur i korekt oraz możliwe jest
rejestrowanie zakupów towarów i usług – w odrębnych
rejestrach. Dostępne jest też zestawienie syntetyka VAT, sumująca
poszczególne rejestry;
Księga Przychodów i Rozchodów
Moduł pozwala na
prowadzenie i wydruki Księgi; dane z rejestrów są automatycznie
przenoszone jako zapisy w Księdze;
Deklaracje
Służy do wypełniania, wydruku i wysyłki
najbardziej popularnych deklaracji VAT7, PIT5, PIT11 –
tworzonych na podstawie danych z rejestrów vat i książki przychodów
i rozchodów;
Wskaźniki pod ręką
Ponadto na płycie głównej umieszczony zastał dashboard czyli zestaw podstawowych wskaźników stanu firmy: gotówki, należności, zobowiązań, przychodów ze sprzedaży.
Wskaźniki prezentowane są w postaci liczb, oznaczających stan obecny (w przypadku stanu gotówki i niezapłaconych) oraz sumy narastająco od początku roku (w przypadku przychodów).
Dashboard może być również udostępniony jako aplikacja na komórki i tablety – pracujące pod systemem android. W przygotowaniu iOS
Aplikacja webowa
Invoicer jest dostępny w chmurze
Invoicer
Praca z dowolnego komputera/tabletu w systemach Windows, MacOS, IOS, Linux, Android.