"CRM Zarządzanie Kontaktami z Klientami"

CRM stał się modnym terminem, pojawiającym się często w prasie teleinformatycznej lub ekonomicznej. Reklamy w prasie obiecują "złote góry"firmom, które wdrożą system CRM. O ile tematyka ta jest bardzo znana w środowiskach korporacyjnych czy instytucji naukowych, o tyle większość firm nie zdaje sobie nawet sprawy, jak bardzo konieczne stało się postrzeganie swojego przedsiębiorstwa przez pryzmat klienta.

Książka odpowiada na pytania:
  • Co to tak naprawdę jest CRM?
  • Czy wdrożenie CRM zaowocuje zdobyciem nowych klientów?
  • Czy wiedza daje się przełożyć na zysk?
  • Czy System Informatyczny pomoże w walce z konkurencją?
INFORMACJE PODSTAWOWE
Tytuł: CRM Zarządzanie Kontaktami z Klientami

Autorzy: Alicja Mazur, Katarzyna Jaworska, Dariusz Mazur
Wydawca: MADAR Sp. z o.o., ul. Skłodowskiej 12d/3, 41-819 Zabrze
Objętość: 171 stron
Format: 260x180 mm
Zawartość:

Książka adresowana jest do tych osób, które zainteresowane są wiedzą na temat zmian organizacyjnych, szczególnie w kierunku orientacji na klienta.
Oprócz wyjaśnienia podstawowych pojęć, takich jak CRM, Contact Center, telemarketing, zarządzanie wiedzą prezentowane są praktyczne rozwiązania z poszczególnych dziedzin, szczególnie te, które są najczęściej implementowane w aplikacjach typu CRM.  

Sposób oprawy: miękka okładka
Rok wydania: 2001

SPIS TREŚCI

Wstęp
Poruszana tematyka
Podziękowania

  1. Co to jest CRM

  2. Marketing bezpośredni
  3. Contact CENTER
  4. e-Commerce
  5. Zarządzanie Wiedzą
  6. Aplikacja CRM
  7. Organizacje przyjazne dla klienta