"Jak prowadzić sekretariat używając komputera"

Jeżeli przeanalizować w jakim celu wdrażane jest CRM aktualnie w przedsiębiorstwach, to na pierwszym miejscu pojawia się utrzymanie dotychczasowych klientów a dopiero na ostatnim - pozyskanie nowych. Cóż to oznacza w praktyce? W świetle tych wyników istotną sprawą jest zwiększenie jakości obsługi klientów, ważne więc jest gromadzenie i udostępnianie wiedzy na temat wszelkich kontaktów klient-firma. Jedną z metod takiego kontaktu jest forma listowna (faksowa). Niezbędna staje się ona przy wymianie dokumentów, na przykład umów, faktur, ofert - szczególnie, gdy wymagane są do ważności podpisy stron. Te operacje są rejestrowane w sekretariacie.

Mimo rozwoju nowych koncepcji prowadzenia firmy dzienniki podawcze, w swojej idei, nie znikną, zmieni się najwyżej sposób ich tworzenia oraz forma!



INFORMACJE PODSTAWOWE

Program Sekretarz MADAR
Książka Jak prowadzić Sekretariat używając komputera
PROGRAM
Nazwa: Sekretarz MADAR

Prawa autorskie: MADAR Sp. z o.o.
Platforma: PC
System operacyjny: WINDOWS 95/98/NT/2000/XP
Język programowania: Delphi
Nośnik: CD-ROM
Dokumntacja: Instrukcja obsługi (w książce), help kontekstowy


KSIĄŻKA

Tytuł: Jak prowadzić Sekretariat używając komputera
Autorzy: Alicja Mazur, Dariusz Mazur
Wydawca: MADAR Sp. z o.o., ul. Skłodowskiej 12d/3, 41-819 Zabrze
Objętość: 117 stron
Format: 235x165 mm
Zawartość: Część teoretyczna (opisowa) 65 str, Opis programu Sekretarz MADAR 41 str, CD-ROM z programem Sekretarz MADAR.

Sposób oprawy: miękka okładka
Wydanie: 1999r, Wydanie drugie poprawione sierpień 2006

SPIS TREŚCI

  • Wstęp
  • Prowadzenie sekretariatu
    1. Wyposażenie sekretariatu
    2. Informacja
      • Klasyfikacja informacji
      • Obieg dokumenctacji
      • Załatwianie korespondencji
      • Programy komputerowe
    3. Dokumenty specjalizowane
      • Współpraca z działem księgowym
      • Współpraca z działem handlowym
      • Współpraca z działem marketingowym
      • Współpraca z działem kadrowym
    4. Elektroniczne archiwum
      • Archiwizacja
      • Co wprowadzić do elektronicznego archiwum?
    5. Zasady BHP
      • Rozporządzenie Ministra Pracy
      • Przykładowa instrukcja BHP
  • Sekretarz MADAR
    1. Możliwości
    2. Korespondencja
    3. Formularze
    4. Administracja systemem
    5. Skorowidz
    6. Licencja
    7. Karta zgłoszenia