"Jak prowadzić sekretariat używając komputera" |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jeżeli
przeanalizować w jakim celu wdrażane jest CRM aktualnie w przedsiębiorstwach,
to na pierwszym miejscu pojawia się utrzymanie dotychczasowych klientów a
dopiero na ostatnim - pozyskanie nowych. Cóż to oznacza w praktyce? W świetle
tych wyników istotną sprawą jest zwiększenie jakości obsługi klientów,
ważne więc jest gromadzenie i udostępnianie wiedzy na temat wszelkich
kontaktów klient-firma. Jedną z metod takiego kontaktu jest forma
listowna (faksowa). Niezbędna staje się ona przy wymianie dokumentów,
na przykład umów, faktur, ofert - szczególnie, gdy wymagane są do ważności
podpisy stron. Te operacje są rejestrowane w sekretariacie. Mimo rozwoju nowych koncepcji prowadzenia firmy dzienniki podawcze, w swojej idei, nie znikną, zmieni się najwyżej sposób ich tworzenia oraz forma! |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
INFORMACJE PODSTAWOWE
|
SPIS TREŚCI