Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem, w tym także CRM,
- rodzą
nowe możliwości - dzięki potrzebie dostosowania systemów informatycznych
-
stwarzają
problemy - w zakresie "sprzedania"nowych idei przedsiębiorstwom.
Czy wiesz więc dlaczego Twoi klienci potrzebują CRM?
Dzięki CRM :
-
wiedzą
więcej o swoich klientach
-
lepiej
współdzielą wiedzę o swoich klientach
-
nie
zapominają o kliencie
-
szybciej
udzielają informacji klientowi
-
szybciej
wykonują rutynowe czynności
-
potrafią
przeprowadzić analizę i zwiększyć wartość związków z klientami
Atutem
oprogramowania CRMadar, oprócz jego funkcjonalności i ceny, jest kompatybilność
z Madar ERP. Oznacza to, że dane wprowadzone w jednym
systemie są widoczne w drugim i odwrotnie. To zespolenie pozwala na obsługę
zarówno procesów "back-ofice" jak również "front-office".
|