.: Jak zamówić :.
|
PROCEDURA ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA |
Wysłanie zamówienia
Zamówienie złożone drogą elektroniczną oznacza złożenie zamówienia poprzez sklep internetowy, jak również za pomocą e-mail, faksu.
W zamówieniu należy podać:
- Pełne dane firmy (Nazwa, dane adresowe, NIP).
- Dane osoby zamawiającej.
- Dane kontaktowe (e-mail, telefon).
- Uwagi (wpisać ewentualny adres korespondencyjny jeśli jest inny niż na Fakturze).
|
Potwierdzenie
- Każde zamówienie zgłoszone drogą elektroniczną zostanie potwierdzone poprzez e-mail zwrotny wysłany do Państwa.
- Zebrane dane osobowe będą przetwarzane tylko dla potrzeb niezbędnych do realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997r.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest otrzymanie odpowiedzi na e-mail zwrotny.
|
Termin, sposób i koszty realizacji
- Firma MADAR zastrzega sobie prawo do realizacji umowy w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania odpwoiedzi na e-mail zwrotny potwierdzenia zamówienia.
- O ile nie zostanie wskazane inaczej, przesyłka zostanie dostarczona za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- W przypadku przesyłki "za pobraniem" koszt opłaty dla Poczty Polskiej wynosi 13,60 zł.
- W przypadku dokonania przedpłaty koszt przesyłki za pomocą Poczty Polskiej wynosi 6,00 zł a zamówienie zostanie zrealizowane niezwłocznie po otrzymaniu od banku potwierdzenie o otrzymanej wpłacie na konto:
95845700082007005311710001
Bank Spółdzielczy w Gliwicach o/Zabrze
- Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej odbywa się na koszt odbiorcy.
UWAGA! Należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki wybraną metodą.
|
Warunki umowy
- Sprzedawca gwarantuje bezwarunkowy zwrot kosztów do 30 dni w wypadku zwrotu produktu (nie dotyczy kosztów dostawy).
- Warunki umowy zawarte są w dokumencie Warunki licencji.
- Kodeks etyczny.
|
Sposób korygowania błędów w zamówieniu:
1. Błędy w złożonym zamówieniu można korygować poprzez: wysłanie e-mail'a z adresu, który został podany w zamówieniu bądź faksu.
|
Ceny
Podane ceny sprzedaży są aktualne i nie zawierają podatku VAT.
|
Reklamacje
- Reklamacje dotyczące niezgodnego z opisem działania programu można zgłaszać za pomocą wiadomości e-mail na adres madar@madar.com.pl lub telefonicznie pod nr (32)-278-66-65, 601-446-500.
- W przypadku zgłoszenia otrzymania wadliwego nośnika kupujący ma prawo do ponownego jego otrzymania.
- Termin odpowiedzi na reklamację wynosi do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.
|
Właściwy sąd
Spory wynikłe z zawarcia umowy rozstrzyga Sąd w Zabrzu.
|