.: Jak zamówić :.
PROCEDURA ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA

Wysłanie zamówienia

  Zamówienie złożone drogą elektroniczną oznacza złożenie zamówienia poprzez sklep internetowy, jak również za pomocą e-mail, faksu.
  W zamówieniu należy podać:
  1. Pełne dane firmy (Nazwa, dane adresowe, NIP).
  2. Dane osoby zamawiającej.
  3. Dane kontaktowe (e-mail, telefon).
  4. Uwagi (wpisać ewentualny adres korespondencyjny jeśli jest inny niż na Fakturze).

Potwierdzenie

  1. Każde zamówienie zgłoszone drogą elektroniczną zostanie potwierdzone poprzez e-mail zwrotny wysłany do Państwa.
  2. Zebrane dane osobowe będą przetwarzane tylko dla potrzeb niezbędnych do realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997r.
  3. Warunkiem realizacji zamówienia jest otrzymanie odpowiedzi na e-mail zwrotny.

Termin, sposób i koszty realizacji

  1. Firma MADAR zastrzega sobie prawo do realizacji umowy w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania odpwoiedzi na e-mail zwrotny potwierdzenia zamówienia.
  2. O ile nie zostanie wskazane inaczej, przesyłka zostanie dostarczona za pośrednictwem Poczty Polskiej.
    • W przypadku przesyłki "za pobraniem" koszt opłaty dla Poczty Polskiej wynosi 13,60 zł.
    • W przypadku dokonania przedpłaty koszt przesyłki za pomocą Poczty Polskiej wynosi 6,00 zł a zamówienie zostanie zrealizowane niezwłocznie po otrzymaniu od banku potwierdzenie o otrzymanej wpłacie na konto:
            95845700082007005311710001
            Bank Spółdzielczy w Gliwicach o/Zabrze
  3. Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej odbywa się na koszt odbiorcy.
    UWAGA! Należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki wybraną metodą.

Warunki umowy

  1. Sprzedawca gwarantuje bezwarunkowy zwrot kosztów do 30 dni w wypadku zwrotu produktu (nie dotyczy kosztów dostawy).
  2. Warunki umowy zawarte są w dokumencie Warunki licencji.
  3. Kodeks etyczny.

Sposób korygowania błędów w zamówieniu:

  1. Błędy w złożonym zamówieniu można korygować poprzez: wysłanie e-mail'a z adresu, który został podany w zamówieniu bądź faksu.

Ceny

  Podane ceny sprzedaży są aktualne i nie zawierają podatku VAT.

Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące niezgodnego z opisem działania programu można zgłaszać za pomocą wiadomości e-mail na adres madar@madar.com.pl lub telefonicznie pod nr (32)-278-66-65, 601-446-500.
  2. W przypadku zgłoszenia otrzymania wadliwego nośnika kupujący ma prawo do ponownego jego otrzymania.
  3. Termin odpowiedzi na reklamację wynosi do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.

Właściwy sąd

  Spory wynikłe z zawarcia umowy rozstrzyga Sąd w Zabrzu.