CRM i obieg dokumentów |
|
Szersze opracowania i artykuły na temat rozwoju oprogramowania w kierunku obsługi kontaktów z klientami.
W artykułach znajdą Państwo informacje jak można wykorzystać istniejące funkcje w programie
do pracy z klientami - obsługi klientów potencjalnych, kampanii marketingowych, rejestracji
zamówień oraz szeroko
rozumianej współpracy z Internetem.
Polecamy do czytania
Wysyłka kartek świątecznych
Technicznie możliwości adresowania daje większość programów (edytory, bazy adresowe,
specjalizowane programy itp.). Trzeba tylko umieć włożyć naszą wyselekcjonowaną
bazę klientów, do których wysyłamy życzenia i po krzyku.
Jeżeli przyzwyczajeni są Państwo do jakiegoś oprogramowania -
a ono czyta pliki zewnętrzne np. DBF, można skorzystać z możliwości tego oprogramowania.
Często jednak przesyłanie takie nie udaje się w 100% - dlatego my zastosowaliśmy rozwiązania z naszego CRM-a, czyli:
- nalepki adresowe drukowane przez CRM,
- scalanie z dokumentami korespondencji seryjnej Word for Windows.
Przeczytaj więcej
|
|
Instrukcje |
|
Instrukcje w postaci plików - do pobrania i przeczytania.
Polecamy do czytania
.::Madar 7::.. - INSTRUKCJA
Instrukcja do programu Madar 7 w wersji elektronicznej, w formacie *.pdf.
Instrukcja ta jest dołączana do programu i osiągalna po wywołaniu funkcji .
Przeczytaj więcej
|
|
Inne dokumenty |
|
Pozostałe artykuły i poradniki.
Polecamy do czytania
Archiwizacja - gdzie są moje dane
Niespodziewana utrata danych zapisanych na dysku komputera może być przyczyną poważnych problemów,
jeżeli użytkownik nie dysponuje ich kopią zapasową. Dane te, przechowywane na dyskach twardych,
mogą zostać utracone w wyniku awarii dysku:
- programowej (w wyniku błędnego działania programów, w tym systemu operacyjnego lub wirusów)
- elektronicznej lub mechanicznej
lub - o nieszczęście - w wyniku kradzieży komputerów ! Ten ostatni przypadek, choć wydaje się
Państwu mało prawdopodobny, zdezorganizował pracę wśród około
10% naszych klientów! Dane z dysków po awarii często są niemożliwe do odtworzenia,
a nawet gdy uda się je odzyskać - operacja ta jest kosztowna i czasochłonna.
Najlepszym rozwiązaniem wtedy jest ich odtworzenie na podstawie kopii zapasowej.
Przeczytaj więcej
|
|
Poradnik księgowego |
|
Artykuły i instrukcje dla osób wykorzystujących funkcje w księgowości.
|
Poradnik kadrowca |
|
Artykuły i instrukcje dla osób wykorzystujących funkcje kadrowo - płacowe.
|
Magazyny i produkcja |
|
Artykuły i instrukcje dla osób wykorzystujących funkcje obrotu towarowego.
|
|