Rejestracja Czasu Pracy
Sposoby rejestrowania czasu pracy
- Ewidencja elektroniczna
Elektroniczną ewidencję czasu pracy wykonuje się przy pomocy transponderowych kart identyfikacyjnych.
Transponderowane karty wczytywane są za pomocą bezstykowych czytników. Na karcie identyfikacyjnej znajdują się dane pracownika np. imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, kod identyfikacyjny pracownika itp. Pracownik rozpoczynając i kończąc pracę odbija swoją kartę w czytniku. Czytnik zapisuje godzinę rozpoczęcia i zakończenia pracy oraz identyfikuje pracownika, co następnie widoczne jest w module RCP.
- Ręczne wpisywanie do komputera - ręczne wpisanie danych w module RCP.
Rejestracja czasu pracy może być wykonywana również w module
Karty pracy za pomocą
sterownika .
Sposób rejestracji czasu pracy za pomocą sterownika znajduje się
tutaj (format *.doc).
Dostępne zestawienia
RCP umożliwia tworzenie następujących zestawień:
- Czasu pracy - wydruk przedstawiający godziny pracy pracownika w danym okresie czasu. Wydruk uwzględnia: godzinę rozpoczęcia i zakończenia pracy, rodzaj zmiany (dzienna, popołudniowa lub nocna), ilość ewentualnych nadgodzin nadgodzin (50% i 100%) oraz podsumowanie.
- listy obecności - tworzenie listy obecności, z której dane są wpisywane następnie do modułów kadry oraz płace.
- Czasu pracy dla konkretnego pracownika, przedstawiające godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy wybranego pracownika w kolejnych dniach.
- Wyjść służbowych, przedstawiające godzin wyjść i przyjść służbowych wybranego
pracownika.
- Miesięczne zestawienie czasu pracy.
- Karta analizy czasu pracy wg rodzaju absencji.
- Stan obecności - przedstawia listę pracowników, którzy w momencie sporządzenia zestawienia wykonują pracę.
- Karty obecności.
RCP rejestracja czasu pracy
ICP 1001 -
Internetowy Czas Pracy to urządzenie umożliwiające
rejestrację wyjść, wejść służbowych oraz tworzenie szeregu różnych
zestawień. Umożliwa sprawdzanie obecności pracowników z dowolnego komputera przez internet. Może pracować w trybie slave jako urządzenie pomocnicze do rejestracji.