Adaptacja systemu PromoBoard do różnych typów działalności.
System PromoBoard został tak zaprojektowany, aby mógł sprawdzać się nie tylko w działalności handlowej ale także przykładowo usługowej czy nawet produkcyjnej. Poniżej przedstawiono sugerowane sposoby wykorzystania systemu PromoBoard w różnych typach działalności.
- Działalność handlowa to typ działalności, dla której system PromoBoard został stworzony. Realizuje on głównie funkcje promocyjne i informacyjne w punkcie sprzedaży, a także poza nim, poprzez wizualizacje asortymentu, cenników, promocji na monitorach.
- Działalność usługowa, w której system PromoBoard sprawdza się równie dobrze, co w handlowej. Zainstalowanie monitorów w miejscu świadczenia usług pozwala klientowi nie tylko na zapoznanie z ofertą firmy. Klient ma możliwość obejrzenia na monitorze istoty oferowanej usługi czy pewnych rozwiązań, co nie byłoby możliwe w inny sposób z racji niematerialnego charakteru usług.
- Działalność produkcyjna, w której system PromoBoard również znajduje swoje zastosowanie. Przedsiębiorca, jako producent nie posiadający własnej sieci sprzedaży ma możliwość ustawienia monitorów w obcych punktach sprzedaży i w ten sposób promowania swoich wyrobów. Innym miejscem, gdzie idealnie sprawdzi się PromoBoard jest siedziba firmy gdzie system będzie pełnił funkcję reprezentacyjną podczas podejmowania ważnych kontrahentów.
- Działalność franczyzowa – przedsiębiorca będący franczyzodawcą ma szansę umieścić we wszystkich punktach monitory obsługiwane przez system PromoBoard, dzięki czemu jest w stanie zarządzać wyświetlaną prezentacją centralnie w zakresie zarówno prezentowanych cen, opisów jak i konkretnych produktów. Największym jednak atutem jest fakt, iż jest on w stanie aktualizować treści we wszystkich punktach jednocześnie w czasie rzeczywistym.
- Działalność produkcyjna z siecią sklepów firmowych – system PromoBoard realizuje w takim sposobie prowadzenia działalności te same funkcje co w przypadku przedstawionej powyżej działalności franczyzowej. Pozwala na integracje produkcji, sprzedaży i promocji w ramach jednego oprogramowania firmy Madar.
- Działalność gastronomiczna – system PromoBoard świetnie nadaje się do zastosowania w lokalach gastronomicznych jak restauracje, bary, puby. System PromoBoard z powodzeniem może zastąpić tablice z menu, które najczęściej wywieszane są nad ladą. Zainstalowanie w tych miejscach monitorów obsługiwanych przez PromoBoard pozwoli prezentować nie tylko atrakcyjne, czytelne i wizualizowane menu (cennik) ale także wyświetlać np. produkt dnia.
System PromoBoard firmy Madar pozwala na poprawę funkcjonowania firmy, w różnych obszarach
System PromoBoard pozwala poprawić funkcjonowanie firmy w różnych jej obszarach. Poniżej przytoczono trzy podstawowe:
- w obszarze marketingu – realizuje głównie funkcje promocyjne poprzez promowanie oferowanego asortymentu za pomocą wizualizowanych, dynamicznych prezentacji wyświetlanych na monitorach w punktach sprzedaży usług i produktów; taka komunikacja treści powoduje, iż klient nie tylko zwraca większą uwagę na produkty firmy, ale także skłania go do ich zakupu. Pozwala również docierać do klienta z promocją produktu we właściwym miejscu,
- w obszarze PR – pozwala na budowanie i wzmacnianie świadomości marki i produktu, szczególnie w miejscach gdzie było to wcześniej niemożliwe w szczególności poza punktem sprzedaży – zastosowanie systemu PromoBoard jest przykładowo możliwe na pasażu centrum handlowego, gdzie dany podmiot nie prowadzi regularnej sprzedaży swoich produktów lub usług,
- w obszarze relacji biznesowych - daje szansę przedstawienia asortymentu firmy zarówno potencjalnym jak i obecnym kontrahentom, dzięki zainstalowanym ekranom wyświetlającym prezentację oferty na terenie siedziby firmy, szczególnie w pomieszczeniach reprezentacyjnych gdzie zawierane są umowy – wzmacnia to wiarygodność firmy i identyfikację z oferowanym produktem bądź usługą.