Pierwsze funkcje AI już zaimplementowane w Madar7 w chmurze! - AI (z ang.artificial intelligence) czyli sztuczna inteligencja to nowe rozwiązanie, które zostało zaimplementowane do systemu Madar7 w chmurze. Dzięki niemu system znacząco wspomoże a nawet wyręczy użytkownika w jego codzinnej pracy! Zachęcamy do zapoznania się z funkcjami i możliwościami, które już zostały wprowadzone do Madar7 w chmurze oraz tymi, które są planowane do wdrożenia - więcej informacji w dalszej części.
Film wygenerowany przez sztuczną inteligencję
Księgowanie faktur zakupowych nigdy nie było prostsze! Wystarczy wgrać do Madar7 w chmurze plik z fakturą zakupową - może to być faktura wygenerowana w formacie PDF, może być to skan faktury papierowej a nawet jej zdjęcie (w formacie *.jpg). Od tego momentu wystarczy chwilę poczekać a AI samo "przeczyta" wgrany plik i przygotuje go do księgowania!
Sztuczna inteligencja w zakresie wprowadzonych faktur kosztowych samodzielnie rozpozna m.in. dane sprzedawcy, numer faktury, daty, kwoty, stawki a nawet treści dokumentów!
W Madar7 w chmurze dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji AI możliwe jest automatyczne wiązanie wpłat z dokumentami po wgraniu pliku z wyciągiem bankowym!
Wystarczy wgrać do systemu plik z wyciągiem bankowym - może być format PDF! a nawet HTML (banki spółdzielcze). Możliwe jest także wczytanie formatów standardowych (jak np. MT940).
Sztuczna inteligencja zaimplementowana w Madar7 w chmurze automatycznie powiąże poszczególne pozycje z wyciągu bankowego z wprowadzonymi dokumentami (z fakturami kosztowymi, za które płacimy, z fakturami sprzedażowymi, za które płacą klienci). Nie ma już potrzeby ręcznego wprowadzania WB i następnie wiązania WB z fakturą!
Mocno stawiamy na rozwój usługi Madar7 w chmurze i implementację kolejnych funkcji, które ułatwią Twoją codzienną pracę w zakresie księgowości a także kadr i płac, fakturowania i gospodarki magazynowej. W najbliższym czasie uruchomimy kolejne funkcjonalności, w których wyręczy Cię sztuczna inteligencja.
Madar7 w chmurze to łatwy dostęp do konta z pełnym systemem ERP, przez Internet! Dzięki obsłudze systemu przez przeglądarkę internetową możliwa jest praca nie tylko na komputerze ale i na tablecie czy smartfonie.
Praca na serwerze zapewnia bezpieczeństwo danych! Kradzież lub awaria sprzętu nie spowodują utraty danych!
Wszystkim zainteresowanym usługą Madar7 w chmurze oferujemy bezpłatny, dwumiesięczny okres testowy! Załóż konto anonimowo i sprawdź samodzielnie działanie systemu. Bez obaw! Po okresie testowym możesz kontynuować pracę (nie utracisz wprowadzonych danych). Konto za Twoją zgodą przekształcimy z testowego na komercyjne. Jeśli jednak system nie przypadnie Ci do gustu wówczas konto zostanie zamknięte bez dalszych zobowiązań.
Wypróbuj 60 dni za darmo!Madar 7 jest programem dla mikro, małych i średnich firm oraz organizacji, który pozwala na pracę przez internet.
Madar7 w chmurze to system, który zawiera szereg modułów i funkcjonalności przeznaczonych dla małych przedsiębiorców. Przedsiębiorca może prowadzić książkę przychodów i rozchodów lub ryczałt ewidencjonowany. Z powodzeniem wykorzysta też takie funkcjonalności jak np.
W Twoim internetowym biurze rachunkowym Ty i Twoi klienci możecie pracować z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu, o każdej porze.
Madar7 w chmurze umożliwia obsługę procesu HR, od nawiązania stosunku pracy, poprzez rejestrację czasu pracy, sporządzenie listy płac, na rozwiązaniu stosunku pracy kończąc. System pozwala na sporządzanie różnorakich analiz i zestawień kadrowych i płacowych. System Madar7 w chmurze ułatwia:
Oferujemy bezpłatny, dwumiesięczny okres testowy! Załóż konto anonimowo i sprawdź samodzielnie działanie systemu. Bez obaw! Po okresie testowym możesz kontynuować pracę (nie utracisz wprowadzonych danych) lub zrezygnować z niego bez zobowiązań!