23 powody dla których warto ...

Współpracować z firmą MADAR

  1. Każdy klient jest dla nas wyjątkowy - szczególnie może liczyć na stworzenie i wdrożenie nietypowych funkcji, dzięki czemu unika zakupów drogich rozwiązań specjalistycznych.
  2. Naszą ambicją jest zaspokojenie potrzeb większych i wymagających odbiorców. A jako niewielka polska firma możemy pozwolić sobie na dużą elastyczność w polityce cenowej, licencyjnej oraz wdrożeniowej.
  3. Jako polski dostawca oprogramowania lepiej rozumiemy zawiłości rodzimego prawa i nadążamy za zmianami.
  4. Specjalizujemy się w tworzeniu narzędzi, które zaspokajają wąskie potrzeby oraz realizują konkretne funkcje w procesach produkcyjnych, sprzedażowych, logistyki, płacowo - kadrowych itp.
  5. Dostosowujemy się do dogodnych metod kontaktu i współpracy z klientami - wizyty szkoleniowe w naszej siedzibie, wdrożenia w siedzibie klienta, obsługa zapytań telefonicznych, e-mailowych, forum internetowe.
  6. Każdy nasz konsultant zna całość programu, może tak samo dobrze przeprowadzać szkolenia w zakresie księgowości, gospodarki magazynowej jak i płac i kadr.
  7. Nie należy bać się, że zakończymy działalność w najbliższym czasie. Trudno zmarnować piętnaście lat rozwoju firmy i systemu.

Wybrać Madar 7

  1. Nasz produkt zakresem funkcjonalności nie tylko dorównuje systemom ERP oferowanych przez wielkie firmy, ale zawiera też funkcje i rozwiązania, których brak w systemach dużych dostawców.
  2. Używając  MADAR 7 - zamiast wprowadzać dane po raz kolejny do różnych programów można skupić się na ich analizie.
  3. Madar 7 cechuje jednolita obsługa, łatwiej poprosić koleżankę o zastępstwo czy przekazać jej nowy zakres obowiązków.
  4. Zamiast zawalać biurko kolejnymi raportami można natychmiast uzyskać potrzebne informacje z programu - korzystając z modułu informowania kierownictwa i analiz.
  5. System funkcjonalny to ten, który, jak wynika z nazwy, posiada wiele funkcji. Nasz przekroczył już 5000.
  6. Program obsługuje różne modele biznesowe oraz branże: zakłady produkcyjne, firmy handlowe, sklepy detaliczne, biura rachunkowe, instytuty naukowe i organizacje non-profit.
  7. Arkusze kalkulacyjne, edytory i inne narzędzia doskonale ułatwiają wykonywanie zadań. Nasz system pozwala na automatyczne przekazywanie danych i raportów do tych programów, a także pozwala łatwo wysłać faks, e-mail czy zapisać dokument w innym formacie.
  8. Historia naszego oprogramowania sięga 1991 roku. Nasz produkt przeżył wprowadzenie VAT, denominację, reformę ubezpieczeń społecznych, wejście w XXI wiek i przystąpienie do Unii Europejskiej. Pracowaliśmy też z różnymi systemami operacyjnymi: DOS, Windows 95/98/ 2000/XP, potem Linux a obecnie przez przeglądarkę. Udostępniamy i pobieramy dane z Internetu. Madar 7 jest używany przez setki klientów - firm należących do różnych branż, przedsiębiorstw małych, średnich i dużych.

Zamówić inne programy MADAR

  1. Niedrogie a funkcjonane programy, takie jak program personel  Magazyn, Personel, Sekretarz są ciekawą ofertą w przypadku, gdy potrzebne są tylko niektóre moduły. Taki kupiony program można w późniejszym czasie zawsze rozbudować bądź "przejść" na Madar 7.
  2. Przy dużych instalacjach koszty licencji można obniżyć stosując na niektórych stanowiskach tańsze programy jednomodułowe.
  3. program kpr  KPR MADAR jest idealnym programem do prowadzenia małej firmy. Czy potrzeba więcej, niż wystawianie faktur, prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów, rozliczenie należności i zobowiązań, prowadzenie rejestrów VAT oraz wynagrodzeń?
  4. Program  Invoicer Madar został przygotowany z myślą o tych klientach, którzy szukają rozwiązania pozwalającego na wystawianie Faktur VAT. Do tego całkowicie darmowego produktu dodano również aplikacje webową Invoicer Mobile, umożliwiającą zupełnie nowy sposób obsługi programu Invoicer - przez przeglądarkę.
    Invoicer Mobile jest z jednej strony wbudowany w dostępną obecnie wersję programu Invoicer Madar. Z drugiej strony jest to osobny program (aplikacja webowa), uruchamiana na dowolnym serwerze i pozwalająca na zdalną pracę przez internet. Obie aplikacje mogą pracować na tych samych danych, dzięki czemu użytkownik ma możliwośc pracy zarówno lokalnie (jako aplikacja desktop), jak i poprzez przeglądarkę internetową, z dowolnego miejsca na świecie.

Zainteresować się zdalną pracą

  1. Udostępniliśmy nowy sposób obsługi programu - przez przeglądarkę - stwarzając aplikacje webowe Mobile. Obie aplikacje (desktopowe i webowe) pracują na tych samych bazach, co oznacza że dane wprowadzane do obydwu programów zapisują się do samych baz, a raporty i zestawienia tworzone są na podstawie tych samych informacji. Program webowy i desktopowy można stosować zamiennie tzn. jednocześnie pracować na obu wersjach.
  2. EDI - czyli elektroniczna wymiana danych pomiędzy oddalonymi punktami, możliwa dzięki naszym programom oraz stworzonej platformie emadar.pl. Pozwala na szybką i automatyczną wymianę: dokumentów (PZ, RWS, RW, FA), katalogów, cenników i raportów pomiędzy odległymi oddziałami, księgowością i zarządem.
  3. Zdalna obsługa kart rabatowych dla klientów sklepów firmowych umożliwiają sprawną ich ewidencję oraz kontrolę i analizę udzielanych rabatów.

Zobacz:

mapa strony