Madar 7 w chmurze to kompletny system do obsługi firmy z dostępem przez przeglądarkę. Nie wymaga instalacji - program i dane znajdują się na serwerze - co umożliwia zdalną pracę z dowolnego urządzenia podłączonego do Internetu jak komputer, tablet czy smartfon.
System przeznaczony jest dla małych i średnich przedsiębiorstw - umożliwia współpracę z klientami i dostawcami.
Księguj - możesz prowadzić zarówno pełne księgi jak i KPiR. W systemie również moduł środków trwałych oraz rozlcizania VAT.
Sporządzaj płace i prowadź dokumentację kadrową - Madar7 umożliwia obsługę procesu HR od nawiązania stosunku pracy poprzez sporządzenie listy płac na rozwiązaniu stosunku pracy kończąc.
Fakturuj i zarządzaj magazynem dzięki rozbudowanemu modułowi handlowemu - różne dokumenty sprzedażowe, obsługa wielu magazynów.
Zarządzaj procesem produkcyjnym - sporządzisz zlecenia produkcyjne, plan produkcji, rozliczysz materiały i czas pracy. Możesz wdrożyć moduł pomiarów i kontroli jakości oraz obsługę kodów kreskowych.
Prowadź elektroniczny obieg dokumentów dzięki modułowi elektronicznego sekretariatu gdzie bez problemu zaewidencjonujesz każdy dokument, dołączysz treść pisma i określisz osoby odpowiedzialne.
Zarządzaj kontaktami z klientami - to nie tylko CRM ale również szereg funkcji, które usprawnią działania w obszarze marketingu, handlu czy logistycznej obsługi klienta.
Mniejsze firmy, pracujące w sposób bardziej dynamiczny, zadowoli zdalny dostęp do pełnej palety modułów systemu za niewielkie pieniądze.
Większe firmy docenią obsługę firmy w rozproszonym modelu zarządzania oraz współpracę online z dostawcami i klientami.
Madar7 umożliwia tworzenie planu produkcji i jego realizację. Proces produkcyjny sprzężony jest z gospodarką magazynową, a także modułem pomiarów pozwalających na bieżącą kontrolę jakości.
System pozwala na obsługę procesu zamówień i sprzedaży w powiązaniu z obrotem magazynowym. Dzięki dostępowi online możliwa jest równoczesna współpraca przedstawicieli handlowych, sklepów stacjonarnych i internetowych.
Rozwiązania dostosowane do specyfiki branży mięsnej, piekarniczej i cukierniczej, szczególnie w obszarze produkcji oraz zarządzania organizacją dystrybucji (w tym zwrotów). Obsługa i rozliczanie kierowców oraz płatności.
Madar7 pozwala na obsługę rozsianych terytorialnie sklepów własnych jak i obcych. Sprzedawcy i przedstawiciele handlowi mogą z dowolnego urządzenia złożyć zamówienie lub wystawić fakturę. Szybsza obsługa zamówień z bieżącą kontrolą zapasu w magazynie i sklepach.
Prowadzenie dowolnej ilości firm w jednym systemie zarówno na pełnych księgach jak i na KPiR. Możliwość równoczesnej pracy w systemie wraz z klientem w ramach wirtualnego biura rachunkowego.
System pozwala na prowadzenie spraw organizacje pozarządowych, które zobligowane są do tworzenia specjalnych raportów. Organizacje non profit mogą m.in. wyodrębniać koszty i przychody ze względu na cel.
Przejdź na stronę http://madar7.pl:8001 i wprowadź nazwę użytkownika: demo oraz hasło demo, a następnie kliknij zaloguj. Na wersji demonstracyjnej możesz przetestować działanie programu, korzystając z przykładowych danych zapisanych w systemie. Jeśli chcesz sprawdzić program na swoich danych - załóż bezpłatne konto testowe.