Zgłoszenia
W programie
rejestrowane są zdarzenia i problemy związane z obsługą klientów, takie jak:
- zgłoszenia serwisowe,
- zapytania ofertowe
- wykonane wizyty serwisowe,
- windykacja należności,
- zamówienie.
W sprawie rejestruje się kontrahenta, rozmówcę (pracownika), operatora prowadzącego dany temat lub rodzaj sprawy. Rozbudowany system
selekcji i filtrowania spraw - według operatora, tematu, rodzaju sprawy, kontrahenta, daty itp
Scenariusze postępowania
- Temat i rodzaj danej sprawy (nadanie tematu umożliwia grupowanie, wyszukiwanie i
sortowanie spraw).
- W temacie można zdefiniować pierwszy etap danej sprawy, w nim – kolejny itp., w ten
sposób uzyskuje się ścieżkę postępowania.
- W każdym scenariuszu można zawrzeć schematy zapytań oraz wzorce wydruków właściwe dla kolejnych etapów prowadzonych spraw.
Wysyłanie wiadomości e-mail / pism
- W sprawach możliwe jest tworzenie i drukowanie pism, a także rejestracja dokumentów przychodzących (również skanowanie).
- można zaprojektować dowolną ilość szablonów dokumentów, a dokumenty w ten sposób stworzone - zapisać jako załączniki.
Możliwość bezpośredniego wysyłania wiadomości e-mail, wykorzystując zainstalowany program obsługi poczty.
- Wiadomości e-mail przychodzące mogą być rejestrowane w sprawach
Rodzaje spraw
Ważną kategorią spraw są sprawy
bieżące. Określa ona sprawy przynależące do danego operatora. Sprawa pojawia się na spisie bieżących jeżeli:
Moduł tworzenia kampanii marketingowych umożliwia:
- Wybór grupy docelowej odbiorców dokonywany na podstawie danych z bazy klientów np.: branży, regionu, rodzaju, opiekuna, atrybutu itp.
- Wyboru grupy można też dokonać na podstawie danych pochodzących z poprzednich kampanii.
- Analizę ogólną kampanii np. ilu klientów uczestniczyło w danej kampanii.
- Analizę szczegółową kampanii np. czy firma otrzymała dane materiały, ile wysyłek otrzymała.
- Analizę skuteczności.
- Automatyzację kampanii konwencjonalnych poprzez: tworzenie nalepek adresowych w dowolnym arkuszu, korespondencję seryjną (wykorzystując Microsoft Word i Microsoft Outlook można uzyskać listy lub e-maile bezpośrednio zaadresowane do wybranych kontaktów w kampanii).